رد شدن به محتوای اصلی

همه نکات در مورد خرید کفش (ادامه...)

اما چه نکاتی را باید در مورد خرید کفش باید دقت کرد که به ترتیب آنها را بررسی می‌کنیم.

1. جنس کفش
کفش,خرید کفش,جنس کفش
کفش چرمی باعث می‌شود که پای انسان کمتر عرق کند

برای کسانی که عاشق کیفیت کفش هستند، کفش چرم انتخاب ایده آل است. بهترین جنسی که می‌توان از آن کفش تولید کرد، همین چرم است. کفش چرمی باعث می‌شود که پای انسان کمتر عرق کند. با دوام تر است و با واکس زدن، بسیار براق و زیبا می‌شود. در نتیجه انتخاب اول همه کفش چرم است.

اما کفش چرم، قیمت بالایی دارد، برای همه کار مناسب نیست و صرفاً بهتر است برای برنامه‌ها و مهمانی‌های رسمی از کفش چرم استفاده کرد. برای برطرف کردن این مشکل بهتر است، چند مدل کفش با متریال‌های دیگر هم استفاده کرد. بدترین نوع کفش، کفش ‌های پلاستیکی هستند.

این مسئله مخصوص کفش ‌های ورزشی نیست. کفش ‌های ورزشی هم از پلاستیک در خود استفاده می‌کنند. اما کفش ‌های غیرچرم که تمایل دارند ظاهر چرمی داشته باشند، از جنس پلاستیک استفاده می‌کنند. بزرگترین آسیبی که می‌توان به پا وارد کرد، استفاده از کفش ‌های پلاستیکی است.

کفش ‌های کتانی و پارچه ای، بهترین گزینه برای پوشیدن هستند. وزنشان کمتر است و در هنگام پیاده روی و کارهای مشابه، بدن و پا را خسته نمی کند.

2. پاشنه کفش
خرید کفش,کفش,کفش پاشنه بلند
کفش پاشنه بلند باعث می شود پا راحت تر پیچ بخورد

کمردردها و دردهای پا، تا حد زیادی به پاشنه کفش بستگی دارند. پاشنه کفش بلند باعث می‌شود که پا راحت تر پیچ بخورد. ممکن است در یک مهمانی ساده اتفاقی برای شما نیافتد، اما بعد از گذشت مدت زمان کوتاهی، کفش پاشنه بلند باعث کمردرد، پادرد، انحراف کمر، انحراف شست پا و بیرون زدن استخوان کناری پا خواهد شد. انگشتان کم کم روی هم سوار می‌شوند و  کم کم شکل و فرم پا تغییر می‌کند.

پاشنه کفش بهتر است کمتر از یک سانت پاشنه داشته باشد. در این صورت، پا حالت متقارن و متعادلی به خود می‌گیرد. کم تر برای حفظ تعادل به انگشت‌های جلو فشار وارد می‌کند و باعث می‌شود که کمر نیز تلاش کمتری برای ثابت نگه داشتن و راست ایستادن بکند. 

برای آزمایش این موضوع بهتر است کمی روی پنجه‌های پای خود راه بروید. بعد از مدتی احساس درد شدید در انگشتان و سینه پا ایجاد می‌شود که با گذاشتن پاشنه پا روی زمین، این فشار قطع می‌شود. کفش پاشنه بلند هم چنین فشاری به پا وارد می‌کند.

3. ساق کفش
کفش بچه گانه,کفش,خرید کفش
برای کودکان بهتر است از کفش ساق بلند استفاده کرد

بیشتر کفش ‌های مرسوم در بازار دارای ساق نیستند. به دلیل این که هزینه اضافه بر گردن تولید کننده خواهد گذاشت و معمولاً هم خریداران به داشتن ساق پا توجهی نمی کنند. ساق کفش باعث می‌شود که کفش سخت تر پوشیده شود و حالت پایین شلوار را بدفرم نشان بدهد.

بیشتر کسانی که از کفش ساق بلند استفاده می‌کنند، این کفش را برای ورزش و پیاده روی زیاد استفاده می‌کنند. زیرا در خستگی پا، باعث جلوگیری از پیچ خوردن و انحراف پا می‌شود. یا اگر هم برای کفش رسمی از کفش ساق بلند استفاده می‌کنند، کفش را با دامن یا لباس مجلسی استفاده می‌کنند که قرار نیست شلوار روی آن را بگیرد.

برای کودکان بهتر است از کفش ساق بلند استفاده کرد. زیرا کودکان هنوز برای راه رفتن، نیاز به مراقبت از پاهای خود دارند و زودتر خسته می‌شوند.  بنابراین اگر از کفش ساق بلند استفاده کنند، دیرتر خسته  می‌شوند و کمتر احتمال آسیب دیدگی پاهای کوچکشان وجود دارد.

نكاتی در مورد نگهداری كفش
خرید کفش,کفش,نگهداری كفش
واكس زدن کفش ها باعث می شود تا كفش شما همیشه نرم و انعطاف پذیر باشد

1. كفش های نو را كه برای اولین بار می خواهید استفاده كنید فقط به مدت ده دقیقه در روز  بپوشید تا حالت اصلی و زیبایی اولیه كفش برای مدت زیادی حفظ شود.

این یكی از مهمترین عوامل حفظ زیبایی ظاهر كفش و نیز بالارفتن مدت زمان عمر كفش می باشد كه متاسفانه در كشورهای جهان سوم بدلیل پایین بودن سطح درآمد جامعه چنین كارهایی عملا غیرممكن می باشد. چون افراد توانایی خرید دو یا چند جفت كفش را در یك زمان ندارند.

مورد فوق یك مورد پزشكی نیز می باشد و افراد مبتلا به دیابت حتما باید این مورد را رعایت كنند و اجازه ندهند تا خشكی و یا به اصطلاح تازگی اولیه كفش به پای آنها صدمه بزند.

2. از قالبهای مخصوص برای كفش (فنری یا معمولی) نیز می توانید برای حفظ حالت اولیه كفش استفاده كنید.

3. واكس زدن باعث می شود تا كفش شما همیشه نرم و انعطاف پذیر باشد پس، به طور مرتب كفشهایتان را واكس زده و تمیز نگهدارید در ضمن:" كفش تمیز و مرتب نشانه شخصیت و انظباط شماست"

4. كفشی را كه تازه خریداری كرده اید به مدت ده دقیقه در روی فرش بپوشید و قدم بزنید و كاملا مطمئن شوید كه كفش از لحاظ اندازه و قالب متناسب با پای شما است در غیر این صورت به فروشگاه مورد نظر مراجعه كنید و كفش خود را تعویض كنید.

5. حتما لزومی ندارد كه شما همیشه شماره مثلا 40 بپوشید، ممكن است با مرور زمان و تحت مواردی مثل افزایش سن، افزایش وزن، كاهش وزن و ... شماره پای شما كمی بزرگتر و یا كوچتر شده یاشد دقت كنید !!!.

6. از پوشیدن كفش های تنگ جدا خودداری فرمایید زیرا زمانی كه " پا " تحت فشار بوده و ناراحت باشد سیستم عصبی مختل شده و قدرت تفكر و تصمیم گیری در حد بسیار پایینی كاهش می یابد.

7. در بسیاری از موارد پاهای چپ و راست به اندازه دو یا سه میلیمتر از همدیگر اختلاف دارند پس در هنگام خرید کفش، انتخاب خود رابر اساس اندازه پای بزرگتر انجام دهید.
این مطلب توسط تولیدی حوله نیکو به منظور آگاهی مشتریان و علاقه مندان تهیه گردیده استکارخانه تولید حوله نیکوفعال در زمینه بافت و همچنین رنگریزی حوله مفتخر به تولید حوله حمامی  و تولید حوله تن پوش با بیش از چهل سال سابقه بوده و هست. لازم به ذکر است که اعلام نماییم تولیدی حوله اصفهان نیکوآماده همکاری با کلیه همکاران و همچنین سایر تولیدی ها(جهت رنگریزی) در سراسر کشور می باشد.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

علت عملیات حرارتی پیچ و مهره ها چیست؟

علت عملیات حرارتی پیچ و مهره می تواندبسیار متفاوت باشد. نرماله، آنیل، سمانته، تمپر، کوئنچ و تمپر، پر کاربردترین نوع عملیات حرارتی در صنعت پیچ و مهره به شمار می آیند. هر یک از این فرآیندها به منظور خاصی انجام می شود ولی هدف کلی آنها رسیدن به خواص مکانیکی مورد نظر در قطعه است. عملیات کوئنچ و تمپر رایجترین نوع عملیات حرارتی می باشد. کوئنچ و تمپر تقریبا 85% از حجم خدمات کارگاه های عملیات حرارتی را شامل می شوند. کوئنچ Quench در این نوع عملیات حرارتی هدف تغییر ساختار مولکولی در فولاد است. اکثر پیچ و مهره ها فولادی قبل از عملیات حرارتی دارای ساختار مولکولی آستنیتی هستند. با استفاده از روش کوئنچ ساختار مولکولی آستنیتی فولاد خام به ساختار مارتنزیتی تبدیل می شود. ساختار مارتنزیت نسبت به آستنیت ساختار مولکولی ریزتری دارد. درواقع ساختار مولکولی ریز نسبت به ساختار مولکولی درشت استحکام بیشتری دارد.  روش کار در کوئنچ بدین شکل است که ابتدا قطعات شستشو داده شده میشوند. سپس وارد کوره پیش گرم شده و آماده ورود به کوره اصلی می شوند. دمای کوره پیش گرم معمولاٌ کمتر از 350 درجه سانتیگراد است. پس از آن

هاست لینوکس بخریم یا هاست ویندوز ؟

باتوجه به این که به صورت کلی دو نوع هاست در شرکت های هاستینگ ارائه می گردد، هاست لینوکس و هاست ویندوز؛ یکی از اصلی ترین سوالات کاربران در هنگام خرید هاست این است که من به هاست لینوکس نیاز دارم یا هاست ویندوز ؟ پاسخ در نوع زبان برنامه نویسی وب سایت شماست، اگر وب سایت شما توسط زبان php برنامه نویسی شده است شما میبایست هاست لینوکس خریداری کنید، اگر وب سایت شما توسط زبان هایی مانند asp و asp.net برنامه نویسی شده است شما میبایست هاست ویندوز خریداری کنید، اگر هم تمایل دارید که وب سایت خود را توسط سیستم مدیریت محتوا های محبوبی مانند: جوملا، وردپرس، دروپال، پرستاشاپ، توماتو کارت راه اندازی کنید، باتوجه به این که زبان برنامه نویسی این سیستم مدیریت محتوا ها php است، شما میبایست برای راه اندازی این نوع سایت ها، هاست لینوکس خریداری کنید، به طور کلی می توان گفت که 90 درصد از وب سایت های اینترنت در حال استفاده از هاست لینوکس هستند و 10 درصد دیگر که با زبان های asp و asp.net نوشته شده اند از هاست ویندوز استفاده می کنند. خرید هاست و دامین  برای راه اندازی سایت از اهمیت ویژه ای برخوردار است بنا

ایده تزیین بیرون زدگی دیوار

 امروزه با توجه به رشد بی رویه ی جمعیت و گسترش شهر نشینی، سرعت ساخت و ساز های غیر اصولی نیز پیشرفت کرئه است و نا خودآگاه شاهد فضاهایی مسکونی هستیم که غالبا دارای نواقصی هسند که در اصطلاح به آن ها قناسی ساختمان گفته می شود. یکی از نواقص ساختمان ها که می تواند چهره ی فضای شما نامطلوب کند بیرون زدگی های دیوار هسنتد. به همین منظور امروز ما می خواهیم شما را با ایده های تزیین بیرون زدگی های دیوار اشنا کنیم پس با ما همراه باشید. تزیین بیرون زدگی دیوار با قاب عکس اولین ایده ای که برای تزیین بیرون زدگی های دیوار به ذهن می رسد استفاده از قاب عکس ها می باشد. اما باید بدانید که کدام چیدمان می تواند ظاهر بیرون زدگی دیوار شما را تغییر دهد.  اولین ایده ای که برای تزیین بیرون زدگی دیوار به ذهن می رسد استفاده از قاب عکس ها می باشد تبدیل بیرون زدگی دیوار به نقطه ی کانونی فضا یکی از ایده های تزیین بیرون زدگی دیوار، برجسته تر کردن نقص موجود در فضا می باشد. به طور مثال در این تصویر با تغییر ظاهر دیوار و رنگ آمیزی خاص دیوار، دیوار تبدیل به یکی از نقاط کانونی فضای اتاق شده است و با چیدمان