رد شدن به محتوای اصلی

فرم صورت و مدل موی متناسب با آن

شغل آرایشگری یکی از شغل های پر طرفدار در بین خانم های ایرانی است. با توجه به اینکه به آرایشگری بیشتر به عنوان یک هنر می توان نگاه کرد، موفقیت در این حرفه بیشتر به ذوق و سلیقه و مهارت هر فرد بستگی دارد. آموزشگاه آرایشگری در اصفهان تمامی حرفه های آرایشگری را با بالاترین کیفیت، آموزش می دهد. آموزشگاه آرایشگری زنانه در اصفهان با مجوز رسمی از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به همراه تیم آموزشی مجرب و متخصص، مفتخر است تا  آموزش شینیون در اصفهان را با به روزترین، کارآمدترین و بهترین مدلهای سال آموزش دهد.هدف اصلی آموزشگاه روشا اینستیو ایجاد اشتغال پایدار برای هنرجویان پس از طی دوره آموزش میباشد به همین دلیل مهارت کاشت ناخن در اصفهان که یکی از مهارت های پرکاربرد در بازار کار امروز محسوب می شود را  در سرفصل های آموزش خود قرار داده است تا هنرجویان بر پایه مهارت کسب شده بتوانند شغل و درآمدی عالی داشته باشند. آموزشگاه روشا اینستیو همچنین پاکسازی پوست در اصفهان را  علاوه بر آموزش به هنرجویان، برای مشتران خود انجام می دهد. با ادامه مطلب با ما همراه باشید.
انواع فرم صورت
اگرفرم صورت خود را بشناسید می توانید متناسب با فرم چهره موهایتان را آرایش کنید

همه خانم ها دوست دارند در نگاه اول زیبا و جذاب به نظر بیایند، اغلب به رنگ موهایشان اهمیت زیادی می دهند، اما حاضر نیستند کمی آنها را کوتاه کنند و یا مدل موهایشان را تغییر دهند. 

جالب است بدانید مدل کوتاهی و آرایش مو تاثیر بسزایی در دید مخاطب دارد و زیبایی شما را تحت الشعاع قرار می دهد.اگرفرم صورت خود را بشناسید و متناسب با فرم چهره موهایتان را آرایش کنید بسیاری از معایب صورت را می توانید بر طرف کنید. بنابراین ما به شما توصیه می کنیم ابتدا فرم صورت خود را بشناسید، سپس مدل موی مناسب با چهره خود را انتخاب کنید.

صورت بیضی
اگر شما صورت بیضی دارید جزء خوش شانس ها می باشید. زیرا هر مدل مویی با فرم صورت شما مناسب می باشد. کوتاه یا بلند، فر و یا حتی صاف . شما دستتان در انتخاب هر مدلی که دوست دارید کاملا باز است.

صورت گرد 
کسانی که صورت گردی دارند باید طوری موهای خود را کوتاه کنند، که صورت آنها باریک تر وکشیده تر به نظر بیاید. مثلا  می توانید چتری های خودرا کوتاه کنید، تااز گردی صورتتان کاسته شود.موهایتان را از قد چانه کوتاهتر نکنید، زیرا صورت را چاق تر نشان می دهد. اگر کمی موهایتان را روی فرق سر پفی کنید هم به زیبایی خود کمک کرده اید ، این مدل بسیار مناسب صورت های گرد می باشد. حواستان باشد که مدل موی پسرانه و بسیار کوتاه اصلا مناسب فرم صورت شما نیست. همچنین بستن موها در پشت سر اگر به سفتی کشیده شود گردی صورت را بیشتر نمایان می کند. هایلایت کردن موها هم بسیار مناسب صورت های گرد می باشد.

صورت مربعی
در این فرم چهره، شما باید صورت خود را با موی بلند کشیده تر کنید. اگر موهایتان یکدست و صاف باشد و بلندی آن تا زیر شانه بیاید که خیلی بهتر می باشد. کوتاه کردن چتری و ریختن آن روی پیشانی یکی از راه های کشیده تر کردن صورت است. هرگز موهایتان را کوتاه نکنید، زیرا صورت شما مربع تر به نظر می آید. 

صورت مثلثی 
کسانی که دارای صورت مثلثی هستند باید موهایشان را طوری کوتاه کنند که پهنای ناحیه پیشانی را بیشتر کنند. بنابراین مدل های فر و حالت دار بسیار مناسب این فرم صورت می باشد. چتری های خود را کوتاه نکنید و از مدل های شلوغ و درهم برهم بیشتر استفاده کنید.وقتی موهایتان نمدار است با کمی موس و یا کتیرا میتوانید به آنها حالت دهید،با این کار هم فرم صورتتان را متعادل کرده اید وهم راحت ترین و بی دردسرترین انتخاب را داشته اید.

صورت لوزی 
اگر فرم صورت شما لوزی است، در انتخاب مدل مو مشکل چندانی ندارید. افراد دارای این فرم صورت به افراد بی دردسر معروف هستند. بیشتر مدل ها با چهره شما همخوانی دارد. فقط باید در نظر داشته باشید که مدل های خیلی شلوغ و لایه لایه  برای چهره شما مناسب نیست. مول های خیلی کوتاه هم مناسب این فرم صورت نیست، زیرا قسمت بالای صورت را پهن تر جلوه میدهند.

صورت مستطیل
افرادی که دارای صورت های مستطیل هستند چهره لاغر وکشیده ای دارند. پس باید موهایشان را طوری آرایش کنند، که صورت آنها کوتاهتر و تپل تر به نظر بیاید. بنابراین همیشه موهایتان را کوتاه نگه دارید. البته در نظر داشته باشید که قد موهایتان هم سطح چانه نباشد، زیرا کشیدگی صورت شما مشخص تر می شود. 

صورت گلابی 
فرم گلابی به صورت هایی اطلاق می شود که پبشانی باریکی دارند ولی چانه و اطراف دهانشان پهن و بزرگ است. بهترین مدل مو برای این افراد مدل هایی است که حجم موها را در قسمت بالای گوش افزایش دهند. 

مدل قلبی 
این فرم صورت بر عکس مدل گلابی دارای چانه کوچک و باریک و پیشانی پهن می باشد. بنابراین باید حجم موها را در قسمت چانه بیشتر افزایش دهند. همچنین موهای بلند بسیار مناسب این افراد می باشد. 

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

علت عملیات حرارتی پیچ و مهره ها چیست؟

علت عملیات حرارتی پیچ و مهره می تواندبسیار متفاوت باشد. نرماله، آنیل، سمانته، تمپر، کوئنچ و تمپر، پر کاربردترین نوع عملیات حرارتی در صنعت پیچ و مهره به شمار می آیند. هر یک از این فرآیندها به منظور خاصی انجام می شود ولی هدف کلی آنها رسیدن به خواص مکانیکی مورد نظر در قطعه است. عملیات کوئنچ و تمپر رایجترین نوع عملیات حرارتی می باشد. کوئنچ و تمپر تقریبا 85% از حجم خدمات کارگاه های عملیات حرارتی را شامل می شوند. کوئنچ Quench در این نوع عملیات حرارتی هدف تغییر ساختار مولکولی در فولاد است. اکثر پیچ و مهره ها فولادی قبل از عملیات حرارتی دارای ساختار مولکولی آستنیتی هستند. با استفاده از روش کوئنچ ساختار مولکولی آستنیتی فولاد خام به ساختار مارتنزیتی تبدیل می شود. ساختار مارتنزیت نسبت به آستنیت ساختار مولکولی ریزتری دارد. درواقع ساختار مولکولی ریز نسبت به ساختار مولکولی درشت استحکام بیشتری دارد.  روش کار در کوئنچ بدین شکل است که ابتدا قطعات شستشو داده شده میشوند. سپس وارد کوره پیش گرم شده و آماده ورود به کوره اصلی می شوند. دمای کوره پیش گرم معمولاٌ کمتر از 350 درجه سانتیگراد است. پس از آن

هاست لینوکس بخریم یا هاست ویندوز ؟

باتوجه به این که به صورت کلی دو نوع هاست در شرکت های هاستینگ ارائه می گردد، هاست لینوکس و هاست ویندوز؛ یکی از اصلی ترین سوالات کاربران در هنگام خرید هاست این است که من به هاست لینوکس نیاز دارم یا هاست ویندوز ؟ پاسخ در نوع زبان برنامه نویسی وب سایت شماست، اگر وب سایت شما توسط زبان php برنامه نویسی شده است شما میبایست هاست لینوکس خریداری کنید، اگر وب سایت شما توسط زبان هایی مانند asp و asp.net برنامه نویسی شده است شما میبایست هاست ویندوز خریداری کنید، اگر هم تمایل دارید که وب سایت خود را توسط سیستم مدیریت محتوا های محبوبی مانند: جوملا، وردپرس، دروپال، پرستاشاپ، توماتو کارت راه اندازی کنید، باتوجه به این که زبان برنامه نویسی این سیستم مدیریت محتوا ها php است، شما میبایست برای راه اندازی این نوع سایت ها، هاست لینوکس خریداری کنید، به طور کلی می توان گفت که 90 درصد از وب سایت های اینترنت در حال استفاده از هاست لینوکس هستند و 10 درصد دیگر که با زبان های asp و asp.net نوشته شده اند از هاست ویندوز استفاده می کنند. خرید هاست و دامین  برای راه اندازی سایت از اهمیت ویژه ای برخوردار است بنا

ایده تزیین بیرون زدگی دیوار

 امروزه با توجه به رشد بی رویه ی جمعیت و گسترش شهر نشینی، سرعت ساخت و ساز های غیر اصولی نیز پیشرفت کرئه است و نا خودآگاه شاهد فضاهایی مسکونی هستیم که غالبا دارای نواقصی هسند که در اصطلاح به آن ها قناسی ساختمان گفته می شود. یکی از نواقص ساختمان ها که می تواند چهره ی فضای شما نامطلوب کند بیرون زدگی های دیوار هسنتد. به همین منظور امروز ما می خواهیم شما را با ایده های تزیین بیرون زدگی های دیوار اشنا کنیم پس با ما همراه باشید. تزیین بیرون زدگی دیوار با قاب عکس اولین ایده ای که برای تزیین بیرون زدگی های دیوار به ذهن می رسد استفاده از قاب عکس ها می باشد. اما باید بدانید که کدام چیدمان می تواند ظاهر بیرون زدگی دیوار شما را تغییر دهد.  اولین ایده ای که برای تزیین بیرون زدگی دیوار به ذهن می رسد استفاده از قاب عکس ها می باشد تبدیل بیرون زدگی دیوار به نقطه ی کانونی فضا یکی از ایده های تزیین بیرون زدگی دیوار، برجسته تر کردن نقص موجود در فضا می باشد. به طور مثال در این تصویر با تغییر ظاهر دیوار و رنگ آمیزی خاص دیوار، دیوار تبدیل به یکی از نقاط کانونی فضای اتاق شده است و با چیدمان