رد شدن به محتوای اصلی

نماشویی ساختمان، جذابیت نما را برگردانید!

شرکت ظریف رول بولت با پشتوانه نیروی کار متخصص مفتخر به عرضه انواع رول بولت از جمله رول بولت پروانه ای، رول بولت هیلتی و رول بولت غلافی می باشد. این شرکت با توجه به نیاز مبرم شرکت های مجری پروژه های ملی در زمینه ساخت و ساز آمادگی خود را به عنوان تولید کننده رول بولت، با نازلترین قیمت به صورت کلی و جزئی اعلام میدارد. در ادامه این مطلب با ظریف رول بولت همراه باشید.

روش های شستن نما

شستشو با آب: زمانی که در نما جرم و کثیفی زیادی وجود ندارد از دستگاه واترجت در شست و شوی نما برای ساختمان استفاده میشود. واترجت به دستگاه آب پاش فشار قوی اطلاق می شود که آب شهری را با فشار بالا به سطح مربوطه می‌باشد، انواع مختلفی دارد و با برق تک فاز در محل موجود کار میکند.
نماشویی-ساختمان-نماشویی-با-واترسندبلاست
دستگاه سند بلاست: نماشویی در نماهایی که جرم های سخت و رسوب آنها در مدت زمان طولانی ایجاد شده و با نماشویی سنتی و شست و شو با واترجت قابل رفع نیست نماشویی به کمک واتر سندبلاست انجام میگیرد. واتر به معنی آب، سند به معنی ماسه و بلاس به معنی پاشیدن میباشد، بسته به نوع رسوبات از سلیس هایی با دانه بندی های مخصوص استفاده می شود. سرعت خارج شدن آب و قدرت بالا در شست و شوی این دستگاه باعث می‌شود رسوبات، آلودگی و جرم، تمام لکه های چربی، رسوبات آهکی، آثار زنگ زدگی و یا هرگونه جرم سنگین از نما پاک شود. شست و شوی نمای ساختمان با دستگاه سندبلاست نیازمند برق سه فاز است.
اسید شویی: گاهی برای از بین بردن ماسه، تمیزی گرانیت و برخی دیگر از سنگها از اسید استفاده می شود.
نماشویی
نماشویی با طناب

انواع شیوه های اجرای نماشویی

با توجه به میزان زمانبندی کار، بسته نشدن راههای تردد و عدم احتمال خطرات جانی از روش‌های زیر می‌توان برای نماشویی استفاده کرد:
  • استفاده از داربست
  • استفاده از بالابر 
  • تکنیک راپل
نماشویی-ساختمان

پولیش و مواد نانو در شستشوی نما

پولیش ماده ای است پلیمری که خاصیت پاک کنندگی و جلا دارد. اگر به دنبال ماده‌ای با تاثیرگذاری بالاتر از پولیش در غیر قابل نفوذ کردند نما هستید شست و شو را با مواد نانو انجام دهید.این عمل پس از شست و شوی نما بر روی سنگ ها انجام می شود.
نماشویی-ساختمان

هزینه و قیمت نماشویی ساختمان

عوامل متفاوتی در تعرفه و قیمت نماشویی تاثیرگذارند:
  • ارتفاع
  • وجود آب و برق سه فاز در محل
  • میزان جرم و رسوب در نما
  • نوع معماری نمای بیرونی ساختمان( زیرا برای هر کدام نکات خاصی در نماشویی وجود دارد.)
  • نیاز به ترمیم سنگ نما
پیچ-و-رولپلاک
پیچ-و-رولپلاک

پیچ و رولپلاک نمای ساختمان

گذر زمان نمای بیشتر ساختمان‌ها را آسیب‌پذیر می‌کند در این زمان ها است که پیچ و رولپلاک برای مهار خطرات جانی و مالی ناشی از سقوط سنگ ها برای عابران و ساکنان ساختمان ها اهمیت می یابد. پیچ و رولپلاک باعث سفت شدن سنگ در نما شده و مانع افتادن آنها می شود، این عمل باید قبل از شست و شو انجام گیرد.
پیچ-و-رولپلاک-نمای-ساختمان

هزینه و قیمت پیچ و رولپلاک نما

  • جنس، مقدار و سایز پیچ و رولپلاکی که قرار است استفاده شود
  • هزینه استفاده از داربست
  • وجود برق مورد نیاز
  • مواد مخصوصی که برای بتول کاری بعد از انجام پیچ و رولپلاک استفاده می شود.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

علت عملیات حرارتی پیچ و مهره ها چیست؟

علت عملیات حرارتی پیچ و مهره می تواندبسیار متفاوت باشد. نرماله، آنیل، سمانته، تمپر، کوئنچ و تمپر، پر کاربردترین نوع عملیات حرارتی در صنعت پیچ و مهره به شمار می آیند. هر یک از این فرآیندها به منظور خاصی انجام می شود ولی هدف کلی آنها رسیدن به خواص مکانیکی مورد نظر در قطعه است. عملیات کوئنچ و تمپر رایجترین نوع عملیات حرارتی می باشد. کوئنچ و تمپر تقریبا 85% از حجم خدمات کارگاه های عملیات حرارتی را شامل می شوند. کوئنچ Quench در این نوع عملیات حرارتی هدف تغییر ساختار مولکولی در فولاد است. اکثر پیچ و مهره ها فولادی قبل از عملیات حرارتی دارای ساختار مولکولی آستنیتی هستند. با استفاده از روش کوئنچ ساختار مولکولی آستنیتی فولاد خام به ساختار مارتنزیتی تبدیل می شود. ساختار مارتنزیت نسبت به آستنیت ساختار مولکولی ریزتری دارد. درواقع ساختار مولکولی ریز نسبت به ساختار مولکولی درشت استحکام بیشتری دارد.  روش کار در کوئنچ بدین شکل است که ابتدا قطعات شستشو داده شده میشوند. سپس وارد کوره پیش گرم شده و آماده ورود به کوره اصلی می شوند. دمای کوره پیش گرم معمولاٌ کمتر از 350 درجه سانتیگراد است. پس از آن

هاست لینوکس بخریم یا هاست ویندوز ؟

باتوجه به این که به صورت کلی دو نوع هاست در شرکت های هاستینگ ارائه می گردد، هاست لینوکس و هاست ویندوز؛ یکی از اصلی ترین سوالات کاربران در هنگام خرید هاست این است که من به هاست لینوکس نیاز دارم یا هاست ویندوز ؟ پاسخ در نوع زبان برنامه نویسی وب سایت شماست، اگر وب سایت شما توسط زبان php برنامه نویسی شده است شما میبایست هاست لینوکس خریداری کنید، اگر وب سایت شما توسط زبان هایی مانند asp و asp.net برنامه نویسی شده است شما میبایست هاست ویندوز خریداری کنید، اگر هم تمایل دارید که وب سایت خود را توسط سیستم مدیریت محتوا های محبوبی مانند: جوملا، وردپرس، دروپال، پرستاشاپ، توماتو کارت راه اندازی کنید، باتوجه به این که زبان برنامه نویسی این سیستم مدیریت محتوا ها php است، شما میبایست برای راه اندازی این نوع سایت ها، هاست لینوکس خریداری کنید، به طور کلی می توان گفت که 90 درصد از وب سایت های اینترنت در حال استفاده از هاست لینوکس هستند و 10 درصد دیگر که با زبان های asp و asp.net نوشته شده اند از هاست ویندوز استفاده می کنند. خرید هاست و دامین  برای راه اندازی سایت از اهمیت ویژه ای برخوردار است بنا

ایده تزیین بیرون زدگی دیوار

 امروزه با توجه به رشد بی رویه ی جمعیت و گسترش شهر نشینی، سرعت ساخت و ساز های غیر اصولی نیز پیشرفت کرئه است و نا خودآگاه شاهد فضاهایی مسکونی هستیم که غالبا دارای نواقصی هسند که در اصطلاح به آن ها قناسی ساختمان گفته می شود. یکی از نواقص ساختمان ها که می تواند چهره ی فضای شما نامطلوب کند بیرون زدگی های دیوار هسنتد. به همین منظور امروز ما می خواهیم شما را با ایده های تزیین بیرون زدگی های دیوار اشنا کنیم پس با ما همراه باشید. تزیین بیرون زدگی دیوار با قاب عکس اولین ایده ای که برای تزیین بیرون زدگی های دیوار به ذهن می رسد استفاده از قاب عکس ها می باشد. اما باید بدانید که کدام چیدمان می تواند ظاهر بیرون زدگی دیوار شما را تغییر دهد.  اولین ایده ای که برای تزیین بیرون زدگی دیوار به ذهن می رسد استفاده از قاب عکس ها می باشد تبدیل بیرون زدگی دیوار به نقطه ی کانونی فضا یکی از ایده های تزیین بیرون زدگی دیوار، برجسته تر کردن نقص موجود در فضا می باشد. به طور مثال در این تصویر با تغییر ظاهر دیوار و رنگ آمیزی خاص دیوار، دیوار تبدیل به یکی از نقاط کانونی فضای اتاق شده است و با چیدمان