رد شدن به محتوای اصلی

مانیکور در خانه

شغل آرایشگری یکی از شغل های پر طرفدار در بین خانم های ایرانی است. با توجه به اینکه به آرایشگری بیشتر به عنوان یک هنر می توان نگاه کرد، موفقیت در این حرفه بیشتر به ذوق و سلیقه و مهارت هر فرد بستگی دارد. آموزشگاه آرایشگری در اصفهان تمامی حرفه های آرایشگری را با بالاترین کیفیت، آموزش می دهد. آموزشگاه آرایشگری زنانه در اصفهان با مجوز رسمی از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به همراه تیم آموزشی مجرب و متخصص، مفتخر است تا  آموزش شینیون در اصفهان را با به روزترین، کارآمدترین و بهترین مدلهای سال آموزش دهد.هدف اصلی آموزشگاه روشا اینستیو ایجاد اشتغال پایدار برای هنرجویان پس از طی دوره آموزش میباشد به همین دلیل مهارت کاشت ناخن در اصفهان که یکی از مهارت های پرکاربرد در بازار کار امروز محسوب می شود را  در سرفصل های آموزش خود قرار داده است تا هنرجویان بر پایه مهارت کسب شده بتوانند شغل و درآمدی عالی داشته باشند. آموزشگاه روشا اینستیو همچنین پاکسازی پوست در اصفهان را  علاوه بر آموزش به هنرجویان، برای مشتران خود انجام می دهد. با ادامه مطلب با ما همراه باشید.
مانیکور ناخن
مانیکور و پدیکور به معنی مرتب کردن ناخن هاست‎

خیلی ها از کلمه ی مانیکور برداشت خوبی ندارند و تصور می کنند کاریست غیر عادی و مخصوص آرایشگاه ها و خانم های آنچنانی...

اما در واقع مانیکور و پدیکور به معنی مرتب کردن، چیدن سفیدی های اضافه ی اطراف ناخن و هم اندازه کردن ناخن هاست و می تواند خیلی راحت در خانه انجام گیرد، مانیکور یعنی مرتب کردن ناخن های دست و پدیکور یعنی منظم شدن ناخن های پا، شما می توانید به طریقه ی زیر، ناخن های دست و پایتان را خودتان درخانه مرتب کنید. 

برای مانیکور در خانه به این چیزها نیاز دارید:
o تمیزکننده‌ی کتان یا حوله
o ناخن‌گیر
o سوهان ناخن
o کرم مرطوب‌کننده یا روغن
o یک تشت
o آب گرم برای خیس کردن
o وسایل مانیکور مانند گوشه گیر، گوشت گیر، قیچی و انواع سوهان ها و ...

قدم اول
ابتدا به کمک ناخن گیر ناخن های خود را کوتاه کرده و فرم دهید، این مرحله مهمترین بخش کار است، حتما دقت کنید تا ناخن هایتان با همدیگر هم اندازه باشد، گوشه ی ناخن را به دلخواه گرد یا مربعی کنید .کوتاهی و بلندی ناخن هم کاملا سلیقه ایست.

سوهان کشیدن ناخن ها
به وسیله ی سوهان ناخن گوشه و بالای ناخن های خودتان رو تمیز و مرتب کنید و دقت کنید که اینکار را با آرامش انجام دهید و به روی ناخن هاتون هیچ گونه فشاری وارد نکنید چرا که باعث آسیب به ناخن می شود.

سپس ناخن های خود را به مدت 5 دقیقه در کاسه ی آب گرم یا شیر یا روغن زیتون قرار دهید تا پوست اطراف ناخن نرم شود و بعد به کمک یک پارچه ی کتان یا حوله دستان خود را خشک کنید .از محلول آب و آبلیمو هم می توان استفاده کرد، آبلیمو باعث سفیدی و تمیزی ناخن ها می شود.

اکنون‌که دست‌های شما تمیز و مرطوب هستند، از یک کرم مرطوب‌کننده‌ی خوب استفاده کنید و دست‌های خود و ناخن هایتان را با آن مالش دهید. این کار باعث می‌شود تا آب کافی به پوست شما رسیده و آن را مرطوب سازد. اگر مرطوب‌کننده‌ی خوب دم دست ندارید، می‌توانید از روغن موردعلاقه‌ی خود استفاده کنید.

بعد از اینکه پوست اطراف ناخن نرم شد با یک گوشت گیر گوشت های اطراف ناخن را کمی به طرف بالا زده و پوست های اضافه را به کمک یه قیچی کوچک بگیرید . اینکار را از یک طرف ناخن شروع کرده و به طرف دیگر ختم کنید و بعد از اتمام کار ناخن هایتان را با الکل ضدعفونی کنید.

می توانید با ناخن‌گیر گوشه‌های برآمده را بردارید. توجه داشته باشید پوست روی ناخن می‌تواند از ناخن در برابر عفونت‌های باکتریایی جلوگیری کند. بنابراین اگر به این بخش آسیب بزنید احتمال دارد که به ناخن خود نیز آسیب‌زده باشید. زمانی که پوست خود را تمیز کردید، ناخن‌های آویزان شده از گوشه‌های ناخن خود را تمیز کنید.

اکنون با ابزار پوشر، مقداری کوتیکول ناخن را به عقب برانید و مرتب کنید. هر از گاهی با پارچه ی کتان اضافات را از روی ناخنتان پاک کنید.

می توانید این کارها را بعد از حمام انجام دهید، چرا که گوشه ی ناخن ها حسابی خیس خورده و بیرون زده و آماده ی مرتب شدن است، فقط حواستان باشد ناخنتان نشکند، زیرا معمولا بعد از حمام ناخن ها نرم و شکننده هستند. پدیکور هم دقیقا مانند مانیکور است و هیچ تفاوتی ندارد.

توجه داشته باشید که شما باید از ناخن هایتان مراقبت کنید و از آنها برای کار در آشپزخانه و نظافت مانند پاک کردن لکه ها استفاده نکنید، شب هنگام آنها را چرب کنید و از مانیکور و پدیکور برای زیبایی و مراقبت بیشترشان کمک بگیرید. 

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

علت عملیات حرارتی پیچ و مهره ها چیست؟

علت عملیات حرارتی پیچ و مهره می تواندبسیار متفاوت باشد. نرماله، آنیل، سمانته، تمپر، کوئنچ و تمپر، پر کاربردترین نوع عملیات حرارتی در صنعت پیچ و مهره به شمار می آیند. هر یک از این فرآیندها به منظور خاصی انجام می شود ولی هدف کلی آنها رسیدن به خواص مکانیکی مورد نظر در قطعه است. عملیات کوئنچ و تمپر رایجترین نوع عملیات حرارتی می باشد. کوئنچ و تمپر تقریبا 85% از حجم خدمات کارگاه های عملیات حرارتی را شامل می شوند. کوئنچ Quench در این نوع عملیات حرارتی هدف تغییر ساختار مولکولی در فولاد است. اکثر پیچ و مهره ها فولادی قبل از عملیات حرارتی دارای ساختار مولکولی آستنیتی هستند. با استفاده از روش کوئنچ ساختار مولکولی آستنیتی فولاد خام به ساختار مارتنزیتی تبدیل می شود. ساختار مارتنزیت نسبت به آستنیت ساختار مولکولی ریزتری دارد. درواقع ساختار مولکولی ریز نسبت به ساختار مولکولی درشت استحکام بیشتری دارد.  روش کار در کوئنچ بدین شکل است که ابتدا قطعات شستشو داده شده میشوند. سپس وارد کوره پیش گرم شده و آماده ورود به کوره اصلی می شوند. دمای کوره پیش گرم معمولاٌ کمتر از 350 درجه سانتیگراد است. پس از آن

هاست لینوکس بخریم یا هاست ویندوز ؟

باتوجه به این که به صورت کلی دو نوع هاست در شرکت های هاستینگ ارائه می گردد، هاست لینوکس و هاست ویندوز؛ یکی از اصلی ترین سوالات کاربران در هنگام خرید هاست این است که من به هاست لینوکس نیاز دارم یا هاست ویندوز ؟ پاسخ در نوع زبان برنامه نویسی وب سایت شماست، اگر وب سایت شما توسط زبان php برنامه نویسی شده است شما میبایست هاست لینوکس خریداری کنید، اگر وب سایت شما توسط زبان هایی مانند asp و asp.net برنامه نویسی شده است شما میبایست هاست ویندوز خریداری کنید، اگر هم تمایل دارید که وب سایت خود را توسط سیستم مدیریت محتوا های محبوبی مانند: جوملا، وردپرس، دروپال، پرستاشاپ، توماتو کارت راه اندازی کنید، باتوجه به این که زبان برنامه نویسی این سیستم مدیریت محتوا ها php است، شما میبایست برای راه اندازی این نوع سایت ها، هاست لینوکس خریداری کنید، به طور کلی می توان گفت که 90 درصد از وب سایت های اینترنت در حال استفاده از هاست لینوکس هستند و 10 درصد دیگر که با زبان های asp و asp.net نوشته شده اند از هاست ویندوز استفاده می کنند. خرید هاست و دامین  برای راه اندازی سایت از اهمیت ویژه ای برخوردار است بنا

ایده تزیین بیرون زدگی دیوار

 امروزه با توجه به رشد بی رویه ی جمعیت و گسترش شهر نشینی، سرعت ساخت و ساز های غیر اصولی نیز پیشرفت کرئه است و نا خودآگاه شاهد فضاهایی مسکونی هستیم که غالبا دارای نواقصی هسند که در اصطلاح به آن ها قناسی ساختمان گفته می شود. یکی از نواقص ساختمان ها که می تواند چهره ی فضای شما نامطلوب کند بیرون زدگی های دیوار هسنتد. به همین منظور امروز ما می خواهیم شما را با ایده های تزیین بیرون زدگی های دیوار اشنا کنیم پس با ما همراه باشید. تزیین بیرون زدگی دیوار با قاب عکس اولین ایده ای که برای تزیین بیرون زدگی های دیوار به ذهن می رسد استفاده از قاب عکس ها می باشد. اما باید بدانید که کدام چیدمان می تواند ظاهر بیرون زدگی دیوار شما را تغییر دهد.  اولین ایده ای که برای تزیین بیرون زدگی دیوار به ذهن می رسد استفاده از قاب عکس ها می باشد تبدیل بیرون زدگی دیوار به نقطه ی کانونی فضا یکی از ایده های تزیین بیرون زدگی دیوار، برجسته تر کردن نقص موجود در فضا می باشد. به طور مثال در این تصویر با تغییر ظاهر دیوار و رنگ آمیزی خاص دیوار، دیوار تبدیل به یکی از نقاط کانونی فضای اتاق شده است و با چیدمان