رد شدن به محتوای اصلی

چگونه از خراب شدن آرایش درگرما جلوگیری کنیم

حتما شما هم دوست دارید وقتی به زیبایی خود را آرایش کرده اید تا پایان روز به همان شکل باقی بماند، اما در هوای گرم با گذشت چند ساعت متوجه می شوید آرایش روی صورتتان پاک یا خراب شده است. گرمای هوا گاهی باعث ذوب شدن و خراب شدن آرایش روی صورت می شود. آیا دوست دارید بدانید چطور می توانید بر این مشکل چیره شوید؟

۱ ) قبل از آرایش صورت را از چربی پاک کنید
از شوینده های صورت بدون چربی برای پاک کردن صورت پیش از آرایش کردن استفاده کنید تا با این کار اگر چربی روی صورتتان است پاک شود. سپس با حوله یا دستمال تمیز صورت را پاک کنید.

۲ ) از یخ استفاده کنید 
این روش را بسیاری از متخصصان پوست و آرایش پیشنهاد می کنند. یک تکه یخ بردارید و به آرامی روی کل صورتتان بکشید. بدون اینکه فشاری وارد کنید به آرامی صورت را با تکه ای یخ ماساژ دهید. سپس با یک حوله تمیز صورتتان را خشک کنید و آرایش کردن را آغاز کنید. این روش باعث می شود پوست خنک شده و منافذ باز آن بسته شود، همین مساله از خراب شدن آرایش شما در طول روز جلوگیری می کند.

۳ ) از کرم ضد آفتاب استفاده کنید 
از ضد آفتاب هایی استفاده کنید که سبک هستند، می توانید از ضد آفتاب های مایع استفاده کنید.

۴ ) کرم های پایه آرایشی را فراموش نکنید 
چه بخواهید آرایش ساده ای در طول روز داشته باشید چه بخواهید آرایشی سنگین تر برای یک میهمانی، استفاده از پرایمرها زیر آرایش چند فایده دارد. پرایمرها از خراب شدن زودهنگام آرایش شما جلوگیری می کنند. پرایمر پایه آرایش را برای شما فراهم می کنند. اگر پوست چربی دارید و زود به زود عرق می کنید حتما یک لایه پرایمر بیشتر به ناحیه پیشانی و خط روی بینی بزنید. از پرایمر مات  برای تابستان استفاده کنید که باعث براق شدن چهره نشود و حالت طبیعی صورتتان را از بین نبرد.

۵ ) سبک آرایش کنید 
وقتی هوای بیرون به قدری گرم است که احساس می کنید همه چیز اطرافتان را ذوب می کند! داشتن چند لایه آرایش به شما کمکی نمی کند . پس بهتر است از مواد آرایشی استفاده کنید که سبک تر هستند و نیازی نیست چند لایه از آنها بزنید تا به خوبی پوست شما را پوشش دهد.

۶ ) در انتها اسپری تثیبت کننده آرایش بزنید 
بسیاری از هنرپیشه هایی که روی فرش قرمز می آیند از این اسپری ها برای ثابت ماندن آرایش استفاده می کنند، شما نیز می توانند همانند یک فرد مشهور، آرایشی داشته باشد که ساعتها روی پوستتان بماند. اسپری را با فاصله از صورت بگیرید  و با مراقبت از اینکه اسپری وارد چشمتان نشود، روی پوست اسپری کنید. حالا دیگر نیازی نیست نگران پایین آمدن آرایشتان در گرما شوید.

۷ ) از محصولات ضد آب استفاده کنید 
چه کرم پودر می زنید چه ریمل، برای ماندگاری بیشتر از ضد آب ها استفاده کنید. این محصولات می توانند تا ساعتها روی صورت شما بمانند و مخصوص زمانهایی است که شما نمی خواهید زود آرایشتان را پاک کنید. یا در هوای گرم به میهمانی می روید. با استفاده از ضد آب ها دیگر نیازی نیست نگران گرما و خراب شدن آرایشتان باشید.

منبع: banooyeshahr.com

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

علت عملیات حرارتی پیچ و مهره ها چیست؟

علت عملیات حرارتی پیچ و مهره می تواندبسیار متفاوت باشد. نرماله، آنیل، سمانته، تمپر، کوئنچ و تمپر، پر کاربردترین نوع عملیات حرارتی در صنعت پیچ و مهره به شمار می آیند. هر یک از این فرآیندها به منظور خاصی انجام می شود ولی هدف کلی آنها رسیدن به خواص مکانیکی مورد نظر در قطعه است. عملیات کوئنچ و تمپر رایجترین نوع عملیات حرارتی می باشد. کوئنچ و تمپر تقریبا 85% از حجم خدمات کارگاه های عملیات حرارتی را شامل می شوند. کوئنچ Quench در این نوع عملیات حرارتی هدف تغییر ساختار مولکولی در فولاد است. اکثر پیچ و مهره ها فولادی قبل از عملیات حرارتی دارای ساختار مولکولی آستنیتی هستند. با استفاده از روش کوئنچ ساختار مولکولی آستنیتی فولاد خام به ساختار مارتنزیتی تبدیل می شود. ساختار مارتنزیت نسبت به آستنیت ساختار مولکولی ریزتری دارد. درواقع ساختار مولکولی ریز نسبت به ساختار مولکولی درشت استحکام بیشتری دارد.  روش کار در کوئنچ بدین شکل است که ابتدا قطعات شستشو داده شده میشوند. سپس وارد کوره پیش گرم شده و آماده ورود به کوره اصلی می شوند. دمای کوره پیش گرم معمولاٌ کمتر از 350 درجه سانتیگراد است. پس از آن

هاست لینوکس بخریم یا هاست ویندوز ؟

باتوجه به این که به صورت کلی دو نوع هاست در شرکت های هاستینگ ارائه می گردد، هاست لینوکس و هاست ویندوز؛ یکی از اصلی ترین سوالات کاربران در هنگام خرید هاست این است که من به هاست لینوکس نیاز دارم یا هاست ویندوز ؟ پاسخ در نوع زبان برنامه نویسی وب سایت شماست، اگر وب سایت شما توسط زبان php برنامه نویسی شده است شما میبایست هاست لینوکس خریداری کنید، اگر وب سایت شما توسط زبان هایی مانند asp و asp.net برنامه نویسی شده است شما میبایست هاست ویندوز خریداری کنید، اگر هم تمایل دارید که وب سایت خود را توسط سیستم مدیریت محتوا های محبوبی مانند: جوملا، وردپرس، دروپال، پرستاشاپ، توماتو کارت راه اندازی کنید، باتوجه به این که زبان برنامه نویسی این سیستم مدیریت محتوا ها php است، شما میبایست برای راه اندازی این نوع سایت ها، هاست لینوکس خریداری کنید، به طور کلی می توان گفت که 90 درصد از وب سایت های اینترنت در حال استفاده از هاست لینوکس هستند و 10 درصد دیگر که با زبان های asp و asp.net نوشته شده اند از هاست ویندوز استفاده می کنند. خرید هاست و دامین  برای راه اندازی سایت از اهمیت ویژه ای برخوردار است بنا

ایده تزیین بیرون زدگی دیوار

 امروزه با توجه به رشد بی رویه ی جمعیت و گسترش شهر نشینی، سرعت ساخت و ساز های غیر اصولی نیز پیشرفت کرئه است و نا خودآگاه شاهد فضاهایی مسکونی هستیم که غالبا دارای نواقصی هسند که در اصطلاح به آن ها قناسی ساختمان گفته می شود. یکی از نواقص ساختمان ها که می تواند چهره ی فضای شما نامطلوب کند بیرون زدگی های دیوار هسنتد. به همین منظور امروز ما می خواهیم شما را با ایده های تزیین بیرون زدگی های دیوار اشنا کنیم پس با ما همراه باشید. تزیین بیرون زدگی دیوار با قاب عکس اولین ایده ای که برای تزیین بیرون زدگی های دیوار به ذهن می رسد استفاده از قاب عکس ها می باشد. اما باید بدانید که کدام چیدمان می تواند ظاهر بیرون زدگی دیوار شما را تغییر دهد.  اولین ایده ای که برای تزیین بیرون زدگی دیوار به ذهن می رسد استفاده از قاب عکس ها می باشد تبدیل بیرون زدگی دیوار به نقطه ی کانونی فضا یکی از ایده های تزیین بیرون زدگی دیوار، برجسته تر کردن نقص موجود در فضا می باشد. به طور مثال در این تصویر با تغییر ظاهر دیوار و رنگ آمیزی خاص دیوار، دیوار تبدیل به یکی از نقاط کانونی فضای اتاق شده است و با چیدمان